Integritetspolicy

Tranåsbygdens Konstförening är mån om din personliga integritet. Här berättar vi hur vi behandlar dina personuppgifter och hur du kommer i kontakt med oss om du vill ändra eller få mer information om vi hanterar dina personuppgifter.

GDPR

GDPR (General Data Protection Regulation) är en EU-förordning som börjar gälla i hela EU den 25 maj 2018. GDPR ersätter den svenska Personuppgiftslagen. Sveriges Konstföreningar hanterar dina personuppgifter på följande sätt:

Dina rättigheter enligt GDPR
Samtycket är frivilligt och kan alltid återkallas. Du har alltid rätt att få dina personuppgifter rättade eller raderade.

Vi samlar in adressuppgifter, e-post och telefonnummer för att kunna kontakta dig. Vi använder uppgifterna för att kunna skicka information via post, e-post och nyhetsbrev, Vi lämnar inte ut dina uppgifter till tredje part.

Om du vill ändra eller radera dina personuppgifter i medlemsregistret så kan du kontakta oss via Epost: info@tranasbygdenskonstforening.se
eller ring vår kassör och registeransvarig: Ofelia Junglander, 073-51 37 336

Läs mer om GDPR på Datainspektiones sida >>